Reklama LCD – krótki poradnik w sprawie nowoczesnego marketingu

0
477

Reklamy wizualne mają zdecydowaną wagę nad innymi formami promocji. Są niezwykle łatwe w przyswojeniu. Ich odbiór nie wymaga intensywnego wczytywania się w kontekst, lecz odbywa się za pomocą jednego, krótkiego spojrzenia. Wbrew pozorom, reklamy wizualne nie ograniczają się do treści prezentowanych w telewizji i internecie. Obejmują również najróżniejsze typy reklam prezentowane na przykład na ekranach. Jeśli zastanawiasz się nad możliwością zainwestowania w reklamę wizualną za pomocą na ekranach LCD – poniżej przedstawiamy kilka porad, które pomogą ci w dokonaniu decyzji.

Reklama LCD – krótkie wprowadzenie w technologię LCD

Monitory LCD to urządzenia służące do wyświetlania obrazów wysokiej jakości. Ich działanie oparte jest na prostej zasadzie zmiany polaryzacji światła, za pomocą ciekłego kryształu oraz pola elektrycznego. Najnowsze dostępne monitory LCD są wyjątkowo cienkie i zarazem pobierają nieduże porcje energii, potrzebne do ich zasilania. Zdecydowaną zaletą tego typu monitorów jest ich przyjemne dla oczu działania – długie wpatrywanie się w ekrany LCD nie powoduje przemęczenia wzroku.

Monitory LCD od długiego czasu znajdują wykorzystanie w marketingu – zarówno w reklamie wewnętrznej jak i zewnętrznej. Służą przede wszystkim do wyświetlania treści wizualnych statycznych i ruchomych. Prezentowane obrazy są wysokiej jakości, precyzyjne, a kolory posiadają naturalną głębię. Ważną zaletą monitorów LCD jest duża różnorodność dostępnych urządzeń. Znajdziemy zarówno mniejszych jak i większych rozmiarów monitory, prezentujące treści z różnym natężeniem jasności. Pozwala to odnaleźć monitor dostosowany nie tylko do naszych potrzeb, ale również odpowiadający wymogom miejsca, w którym zostanie zamontowany.

Reklamy LCD – wykorzystanie monitorów LCD w marketingu

Monitory LCD przeznaczone są do instalowania zarówno wewnątrz pomieszczeń, jak i na zewnątrz. W tym drugim przypadku mowa nie tylko o miejscach zadaszonych, ale także o całkowicie wolnej przestrzeni, w której ekran wystawiony będzie na działanie czynników atmosferycznych. Nowoczesne sprzęty są odporne na ich wpływ, dzięki zastosowaniu obudowy o wysokim stopniu izolacji. Dzięki temu ekran może być wystawiony także na inne szkodliwe oddziaływania niż same opady atmosferyczne – mowa między innymi o wietrze czy przesadnie wysokiej lub niskiej temperaturze.

W wyborze ekranu LCD powinniśmy wziąć pod uwagę kilka istotnych kryteriów. Pierwszym i najważniejszych jest jasność prezentowanego obrazu. W wielu przypadkach wystarcza ekran o jasności nie większej niż 1000 cd na metr kwadratowy. Jeśli ekran będzie ustawiony w miejscu, w którym promienie słoneczne mogą utrudniać prezentowanie treści – wówczas warto wybrać ekran o jasności większej niż 2500 cd na metr kwadratowy.  

Rozmiar jest nie mniej istotny. Powinien być dopasowany zarówno do prezentowanych na monitorze treści, jak i do miejsca, w którym będzie się znajdował. Ekrany przeznaczone do montowania wewnątrz pomieszczeń mogą mieć przekątną w rozmiarze 40-50’. W zupełności wystarczy do prezentowania treści wizualnych z odległości kilku metrów. Zewnętrzna reklama LCD wymaga zastosowania większych urządzeń – których przekątna wynosi do 100’.

[Głosów:0    Średnia:0/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here